5. toukokuuta 2010

minusta

Leena Lumi ja Lumiomena julkaisivat viime viikolla 'asioita minusta' -listat. Itselläni sellainen on ollut valmiina 'bloggaajan esittely' -sivulla, mutta ehkä monikaan ei ole sinne päätynyt. Joten tässä muutamia satunnaisia asioita minusta:



- Olen aamu-uninen ja snooze-nappulan suurkuluttaja.
 - Minulla on kirjoja kaikkialla, vaikka olen antanut niitä paljon pois enkä enää pitkään aikaan ole ostanut niitä. Paitsi joskus pokkareita. Ja iPhone kindle-kirjoja, mutta ne ei vie tilaa.
-  Muistan varsin vähän asioita. Siksi varmaan aloitin kirjablogin, että on joku pysyvä jälki luetuista kirjoista
- En silitä. Ikinä. Mitään. Hyvin harvoin myöskään siivoan.
- En ole koskaan juonut kahvia. Tiedän toki miltä se maistuu.
- Viihdyn parhaiten ihmisten kanssa, jotka tavoittelevat aitoutta.
 - Lapseni rakastaa vaaleanpunaista, barbeja ja prinsessoja, vaikka itse olen yrittänyt tarjota hänelle muita(kin) kiinnostuksen kohteita.
- Katson paljon elokuvia. En pidä elokuvista joita en tajua. Tuhansia leffoja katsottuani alan kallistua siihen, että kirjat ovat yksinkertaisesti parempia.
- Olen kiinnostunut oikeudenmukaisuudesta, uskonnoista, ilmiöistä, luokkaeroista, yksinkertaisuudesta, hiljaisuudesta, löytämisestä jne.
- Olen asunut mm. Chicagossa ja Uppsalassa. Meillä on lähisukulaisia Ranskassa. Matkustelumme rajoittuu useimmiten näihin kohteisiin.
- Olen aina halunnut matkustaa Islantiin. Se on vielä näkemättä.
- Tykkään ottaa valokuvia. Olen harrastanut niitten tekemistä itse joskus kauan sitten ja toivottavasti vielä joskus uudelleen.
- Suosin lähi- ja luomuruokaa. Vältän light-tuotteita, lisäaineita ja eineksiä. Leivon leipäni itse.
- Aloin harrastaa ratsastusta vasta aikuisena.
- Olen jossain määrin hullunrohkea (tai tyhmän). Äidiksi tulo on hieman hillinnyt tätä puolta minussa.
-  Mukavuus päihittää trendit, sisustuksessa ja vaatteissakin.
- Tykkään pohtia juttuja, katsella niitä monesta eri vinkkelistä, analysoida ja selvittää. Haluaisin myös enemmän olla aina jotain mieltä asioita, mutta edellä mainituista syistä tuntuu että aina voi ajatella asiaa toiseltakin kannalta.
- Olen ollut erittäin riippuvainen light-colasta. Viimeisin lakkoni on kestänyt lähes vuoden!
-  Innostun peleistä ja kaikenlaisista haasteista.
- Rakkaimmat laitteeni ovat iPod ja iPhone.
- Juoksemassa ja salilla pääni tyhjenee kaikesta. Olen riippuvainen urheilusta.
- Itken tosi harvoin. On vain yksittäisiä erittäin harvoja leffoja tai kirjoja, jotka on saanut minut kyyneliin.

2 kommenttia:

  1. Minä bongasin listasi aikaisemmin tuolta "Bloggaajan esittely"-sivulta ja ihastuin siihen oitis. On aina ilo tietää enemmän ihmisestä blogin takana :) Minäkin leivoin leipäni itse (ruisleipää ostan ja teen, vaalean leivon aina),tyttäreni rakastaa liian kanssa kaikkea vaaleanpunaista ja olin aikaisemmin riippuvainen urheilusta. Viimeksi mainitun riippuvuuden voisin huolia takaisin. Ja iPhonen sain viime viikolla, sekin selvästi aiheuttaa riippuvuutta :)

    VastaaPoista
  2. Anni, odota vain, sinäkin innostut vielä pinkistä. Minä inhosin pinkkiä vielä pari vuotta sitten, mutta nyt kaikki on toisin...

    Ratsastus on oiva tapa tyhjentää pää.

    Aitous on ihmisessä tärkeintä. Ja melekin kaikessa muussakin...

    Minulle on kehittymässä himo cokikseen, jota olen syyttänyt tähän asti kaikesta mahdollisesta, kun kasvatin tytärtäni. Onneksi hyvin kurinalainen mieheni on koukkuuntumassa myös.

    Oikeudenmukaisuuden etsintä ei saa lakata koskaan!

    VastaaPoista