15. marraskuuta 2011

Täydellinen paisti voitti



HS:n esikoiskilpailun voittajaksi selvisi Satu Taskisen Täydellinen paisti. Kiinnostava! Olin tästä palkinnosta yhtä pihalla kuin Finlandialistastakin. Blogiarviot ovat jääneet mieleen, mutta itse ohitin tämän lukulistalla ehkä eniten kannen ja "ruokakirjamaisen" vaikutelman takia (juu, ei voi mitään, joskus takertuu epäolennaisuuksiin). Ehtiihän tämän myöhemminkin. Viime vuoden voittajasta Salmelasta tykkäsin, arvio täällä ja olen tykännyt näitä palkittuja lukea.

Täydelliseeen paistiin voit tutustua ainakin näiden blogiarvioiden kautta:
Järjellä ja tunteella
Kirsin kirjanurkka
Noora Valkoinen

1 kommentti:

  1. Samasta syystä minäkin olen kirjan ohittanut. En tiedä onko kannen suunnittelija halunnut tarkoituksella luoda keittokirjamaisen mielikuvan, mutta valitettavasti se ei houkuta minua lukemaan. Kannella ja mielikuvilla voi olla suuri merkitys kirjan valinnassa! Toisaalta jos olisin kiinnostunut kirjasta ennen kannen näkemistä, lukisin kirjan epämieluisasta kannesta huolimatta...

    Minä taas en oikein pitänyt Salmelan kirjasta. Onneksi makuasioista ei tarvitse kiistellä ;)

    VastaaPoista